Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~leszczox | użytkownik

imię i nazwiskoKacper Fijalkowski adresbarlinek zarejestrowany06.03.2006 @22:00:18 ostatnio na stronie07.07.2017 @13:38:02

b.leniwy czlowiek ktory marnuje talent

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty41 komentarze163 posty na forum7

komputer / sprzęt
za słaby

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ughr    18.01.2011 @16:56:47
igraszki :D
~DIABOLOOO    20.10.2010 @16:28:44
Siema Pieczar
~papryczkaaa    30.07.2010 @15:44:28
coz za mily czlowiek, pozdrawiam :>
~papryczkaaa    24.07.2010 @22:42:18
na pewno lepsze ciekawsze i milsze dla oka
~ughr    09.07.2010 @12:10:57
oks, ale u Ciebie po tych paru tygodniach.. a nawet więcej to pewnie pojawi się coś szokującego, nie będę musiałąm nawet zastanawiac się jaką dac ocenkę :D
~ughr    09.07.2010 @09:04:36
postaram sie (moze to oznaczac niedodawanie zdjec przez wiele tygodni) :P
~ughr    07.07.2010 @21:31:25
:D
~ughr    24.06.2010 @11:46:24
me too
~ughr    24.06.2010 @11:42:03
więc życzę powodzenia, teraz to papierek najważniejszy..

nie dziękuję, na razie podoba mi się życie w chaosie - dosłownie
~ughr    24.06.2010 @11:34:14
jeśli ta wiecznośc studencka minie, tzn. jeśli w końcu skończysz polibudę, to projektancikiem wnętrz się będzie, ta?
~ughr    24.06.2010 @11:28:09
to mój zły przekaz... jesteś architektem, inżynierem... czy wciąż jeszcze się uczysz?
~ughr    24.06.2010 @11:20:28
taa

dzięki i nawzajem, inżynierze now?
~ughr    24.06.2010 @10:50:23
o, barlinek
~Annaartystyczna    26.03.2010 @19:58:59
dzięki
~aras69    17.07.2009 @12:11:51
eloelo 3210 yo;D
_______
~oOLAo    02.06.2009 @14:19:25
jejku dzieki wielkie, wspanialy link Ty to masz rendery dopiero :O
~JLI    19.05.2009 @17:30:33
Co do mnie to pracuję aktualnie nad projektem kancelarii. Akceptacja jest teraz tylko rysunki tech i wycena. Niedługo wrzucę na swoją stronę bo aktualnie jestem zalatany. Więc będzie można zobaczyć. Troszeczkę mnie poniosło Pozdrawiam
-xiao2004    15.05.2009 @22:44:33
wolałbym piwo...
~leszczox    14.05.2009 @10:20:26
ooo jak bedziesz w kolobrzegu to sie odezwij :D
~aras69    13.05.2009 @22:57:26
w piatek mam 3 dniowa sesje w miedzyzdrojach wpadaj ;p ps w niedziele bede w kolobrzegu
_______
~aras69    13.05.2009 @16:43:28
sie montuje ziomek ;d pozdrowicz
_______
~kosmonautka    02.04.2009 @14:52:53
kryzys się kończy
_______
"nie utożsamiaj się z tym co robisz.
nie uzależniaj się od pieniędzy.
nie przywiązuj się do samochodu.
nie stanowisz jedności ze swoim portfelem i swoimi portkami"

~Dalija    27.03.2009 @07:58:51
próbuje sie nauczyc 3d;P ale mnie trafia z tym programem..jakiś taki trudny jest:/ masz moze jakies rady odnosnie 3d?:D
_______
jestem jak błysk słońca
na ciemnym metalu drzwi
które prowadzą we wszechświat.

"Rób to, co robisz tak dobrze, by ludzie chcieli zobaczyć to ponownie i przyprowadzić swoich przyjaciół"
~karrol668    22.12.2008 @00:15:40
hej widzialem w komentarzach ze masz cracka do artlantisa, bylbym wdzieczny gdybys mogl przeslac, mecze sie szukam po necie ale nie daje rady moj mail : karrol668@tlen.pl
~Dalija    18.09.2008 @19:55:44
hmm...niestety nie działa z wersją demo wiec musze w inny sposób pokombinować...chyba ze miałbyś możliwość przesłać all program w każdym razie z wersją demo odpada:/

ale bardzo dziękuję za pomoc
_______
jestem jak błysk słońca
na ciemnym metalu drzwi
które prowadzą we wszechświat.

"Rób to, co robisz tak dobrze, by ludzie chcieli zobaczyć to ponownie i przyprowadzić swoich przyjaciół"
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt